HYDROG SH PREMIUM / Distributor asfaltové emulze / Silniční a bitumenová technika
HYDROG SH PREMIUM
Společnost HYDROG je významným polským výrobcem silniční a komunální techniky. Jeho doménou jsou stroje pro budování a opravy silničních komunikací. Byla založena v roce 1989 a od té doby si vybudovala velmi silnou pozici ve výrobě profesionální silniční techniky v Polsku a v Evropě. Přináší do tohoto odvětví novou úroveň výkonu a kvality a naši zákazníci ocenňují skvělý poměr výkon/cena.
_____________________________________________________________________________________________________________
VÝKON POTŘIKOVACÍ RAMPY:
- -Dávka postiku automaticky regulovaná v závislosti na pojezdové rychlosti vozidla
- -Vhodně zvolené vlastnosti trysek, jejich umístění a nastavení úhlu, jakož i parametry rychlosti postřiku a emulzního tlaku zajišťují rovnoměrné pokrytí emulzí bez " tzv. pásového efektu"
- -Zapínaní jednotlivých sekcí postřikovacích trysek z ovládacího pultu v kabině řidiče (pneumaticky)
- -Ruční hadice s aplikátorem ve STANDARTDNÍ VÝBAVĚ
- -Ovládací panel uchycený na konzoly v kabině řidiče (LCD dotykový displej)
- -Sledovací systém postřikovacích trysek – zvýšený komfort a bezpečnost během provozu
- -Obsluha je omezena pouze na výběr příslušného programu (přednastavené provozní režimy) a proces postřiku je řízen palubním výpočtem – intuivní a bezproblémový systém s omezením chybovosti obsluhy během práce
- J-ediný postřikovač na trhu, který nepoužívá ručně ovládané ventily
Automatické nastavení jednotlivých komponent:
- čerpadlo emulze
- kompresor
- systém ohřevu emulze
- systém elektricky ovládaných ventilů
-
Automatické čistění kompletního systému
- Uchování provozních dat v paměti ovládacím panelu s možností tištěného výstupu s parametry jako časový úsek postřiku, začátek a konec aplikace, množství emulze postřiku, délka aplikace postřiku, vydatnost postřiku.
- USB port pro diagnostiku
- Přídavný ovládací panel pro zadní část postřikovače s propojenými funkcemi z hlavního panelu
POSTŘIKOVÁ RAMPA:
- -Dvě nezávislé postřikové rampy (přední a zadní) hydraulicky přesouvatelné na cetrálním rámu
- -48 ks vysokých kvalitních trysek rozmístěných po 100 mm k dosáhnutí 4-násobného překrytí aplikované emulze
- -2 přídavné trysky na koncích postřikové rampy zajišťující plnohodnotné překrytí na koncích postřikové rampy.
- -Automatické zaplutí/vypnutí trysek při posuvu postřikové rampy (taktéž během aplikace postřiku).
- -Možnost zapínání trysek v jakékoliv konfiguraci přímo z ovládacího panelu v kabině řidiče (taktéž během aplikace postřiku)
- -Hydraulické zvedání a spouštění postřikové rampy
- -Plně funkční automatické pneumatické čistění postřikové rampy – 100% emulze je zpětným profukem vráceno zpět do nádrže.
- -Čerpadlo ani postřiková rampa není plněna naftou nebo topným olejem.
- -Gumová zábrana postřikové rampy a rámu podvozku .
- -Pracovní světla nad postřikovou rampou
- -TV monitoring postřikové rampy (příslušenství)
- -Zadní výstražná světla – šipky (příslušenství )
NÁDRŽ NA EMULZI:
- -Elipsovitý tvar nádrže s optimánlním rozložením hmotnosti a úsporou místa pro další příslušenství
- -Horní otevíratelné plnící a inspekční víko s bezpečnostní plošinou a řebříkem
- -Bezpečnostní potrubí – ochrana proti přeplnění
- -Ukazatel hladiny emulze - analogový na vnějším krytu nádrže, digitální na LCD panelu
- -Plovoucí sací modul umožňující sání nejteplejší alespoň znečištěné emulze
- -Zpracování a provedení polepu firemního loga zákazníka
ČERPADLO EMULZE:
- -Rotační čerpadlo speciálně upravené pro výtlak emulze tak, aby nedocházelo k poškození vlastností emulze.
- -Nejlepší kvalita, perfektně těsné, bezúdržbové
- -Automaticky ovládané z panelu v kabině řidiče
- -Způsoby ovládání : plnění nádrže (sání), vyprázdnění nádrže , míchání emulze v nádrži , distribuce emulze k postřikové rampě, distribuce emulze k ruční lanzetě
- -EASY START SYSTEM – umožňuje ohřev čerpadla a aplikaci postřiku emulze I u venkovních teplot pod 15°(electrický předehřev )
- -Jediný postřikovač na trhu , který nepotřebuje pro předehřátí čerpadla emulze naftu nebo topný olej (míchat topný olej s emulzí - častý dotaz vedoucích staveb a inspektorů)
- -Hydraulický pohon s ochranou proti přetížení
- -Automatické čistění čerpadla po každém použití
- Jednoduchý přístup a údržba po demontování bočního krytu
- -Jednoduše vyměnitelné rotační písty čerpadla a těsnění pistons and sealing elements (výměna po cca. 5-7 letech)
- -Nízké provozní náklady
HOŘÁK EMULZE:
- -Palivo – topná olej nebo motorová nafta
- -Automatický bezúdržbový systém (kromě plnění palivové nádrže )
- -Automatická kontrola pracovní teploty emulze
- -Inovativní uspořádání topných trubek uvnitř nádrže na emulzi - systém tvaru W“
- -Možnost nahřátí emulze jednak během jízdy na stavbu nebo externím ohřevem z elektrické sítě 230 V 50 Hz
- -Protivýbušná ochrana - automatické odpojení hořáku, jakmile hladina emulze v nádrži klesne na výšku topných trubek (nezávisle na tom lze zbývající množství emulze použít k postřiku)
- -Ohřev emulze je možný i bez nastartovaného motoru postřikovače
- -Spalovací komíny z nerezové oceli
- -Snadná demontáž topných trubek ze zásobníku - cca. 1 hodina; v případě potřeby snadno přístupné pro servis
NÁHRADNÍ DÍLY A SERVIS:
- -sériová výroba emulzních postřikovačů - dobře vybavený sklad komponentů a náhradní díly (většina opotřebitelných prvků dostupná z výroby!)
- -záruční a pozáruční podpora
- -možná počítačová diagnostika přes USB
Nastavení dávky postřiku | v rozsahu od 0,1 až 2,5 kg/m2 | ||||
Postřiková šířka | do 4,8 m záběru | ||||
Postřik s plynulým nastavením | od 0.20 m do 4.8 m | ||||
Nádrž na emulzi | 3.000, 5.000, 6.000, 8.000, 10.000, 12.000 litrů | ||||
Izolace | 100 mm a vrchním povrchově upraveným hliníkovým plechem | ||||
Pokles teploty bez potřeby ohřevu | 10°C/den | ||||
Min. hladina emulze pro zážeh hořák | 12-14% of nominálního objemu nádrže | ||||
Maximální množství emulze umožňující postřik | 99% jmenovité kapacity nádrže | ||||
Výkon ohřevu | do 30 °C / hodinu | ||||
Výkon hořáku | 100 – 140 kW / spotřeba 9÷14 l/h (v závislosti na výkonu a podle výrobce hořáku) | ||||
Motor | |||||
Typ motoru | Diesel Perkins, 4 válcový | ||||
Výkon motoru | 25 HP | ||||
Chlazení | Vodou | ||||
Startování | Elektrostartér | ||||
Kartáč | |||||
Pracovní záběr | 2100 - 2400 mm | ||||
Pohon kartáče | hydraulicky | ||||
Typ kartáče | PPN nebo MIX | ||||
Průměr válce | 600 mm | ||||
Požadovaný příkon | 40 – 65 lt./min. | ||||
Otáčky kartáče | 150 – 450 otl./min. | ||||
Nabízené varianty nádrže | 3.000, 5.000, 6.000, 8.000, 10.000, 12.000 litrů | ||||
Podvozek | 3 000 | 5 000 | 6 000 | 8 000 | 10 000 |
Rozvor | 3.6 – 3.8 m | 3.7 – 4.1 metrů | 3.8 – 4.2 m | 3.9 – 4.2 m | 3.9 – 4.2 m |
Nosnost | 7 tun | 9 tun | 10 tun | 13 tun | 15 tun |
Pracovní rychlost | od 3 km/h | od 3 km/h | od 3 km/h | od 3 km/h | od 3 km/h |
Počet náprav | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 |