HYDROG KA-4400 / Distributor asfaltové emulze / Silniční a bitumenová technika

HYDROG KA-4400
Společnost HYDROG je významným polským výrobcem silniční a komunální techniky. Jeho doménou jsou stroje pro budování a opravy silničních komunikací. Byla založena v roce 1989 a od té doby si vybudovala velmi silnou pozici ve výrobě profesionální silniční techniky v Polsku a v Evropě. Přináší do tohoto odvětví novou úroveň výkonu a kvality a naši zákazníci oceňují skvělý poměr výkon/cena.
_____________________________________________________________________________________________________________
TYPICKÉ VYUŽITÍ:
Výstavba nových silníčních komunikací
Použitelnost na mostech, viaduktech, víceúrovňových parkovních domech, cyklostezky, tramvajové kolejiště, atd. Dodání litého aspaltu z obalovny přímo na stavběniště při dodržení stejných vlastností asfaltu a optimální teploty pro pokládku.
Oprava silničních komunikací
- 1) Přeprava litého asfaltu se stejnými vlastnostmui
- 2) Příprava litého asfaltu s různými komponemty
- 3)Precisní dávkování litého asfaltu pro rychlé a kvalitní pokládky
__________________________________________________________________________________________________________
Vývoj přepravníku litého asfaltu HYDROG je průběžně zdokonalován na základě praktických zkušeností mnoha zákazníků z veřejné nebo privátní sféry. Současně vyráběná verze má vylepšeno mnoho slabších míst, na které upozorňovali zákazníci u prvních verzí přepravníků. HYDROG vyvinul nová řešení se zvýšením efektivity stroje, bezpečnost provozu a ovldadatelnost jako jsou
- 1) Nová a vice robustní konstrukce nádrže litého asfaltu
- 2) Zesílený hydrulický systém, umožňující práci s tuhším litým asfaltem doplněným o polymery
- 3) Vylepšen ohřívací system systém s doplněním ohřevu o splodiny s dieselového motoru
- 4) Tlumící materiály na stroji pro možnost použití stroje v hustě zastavěných místech (sídliště)
- 5) Zcela nový ovládací system navádějící obsluhu k správnému nastavení
- 6)Pracovní plošina a žebříky vyrobeny z protiskluzových materiálů.
NÁDRŽ NA ASFALT:
- -Vertikálně válcový tvar
- -Hmotnost asfaltu při naplnění 8.5 ÷ 9 tUN
- -Dvoudíllný sklopný kryt ovládaný ze země bez nutnosti vstoupit na pracovní plošinu
- -Vrchní obal nádrže vyroben z slzyčkového hliníkové plechu
- -Extra vývaba - vrchní obal vyroben z nerezového plechu
PROMÍCHÁVAČ ASFALTU:
- -Rameno ve dvou úrovních
- -Speciální design ramen a břitů umožňující míchání asfaltu ve všech směrech k dosažení homogeniity a ideální teploty
- -Lopaty vyrobeny z hardoxu pro zvýšení živostnosti
- -Vysoce výkonný zpětný hydraulický chod účinný I pro tuhší a modifikované lité asfalty
- -Možnost nastavení rychlosti míchání pro každý typ litého asfaltu.
OHŘÍVAČ SYSTÉM ASFALTU:
- -Bezpečný a automaticky regulovatelný system hořáku u zavřených systémem splaování
- -Vylepšený system labyrintů pro vedení spalin obalem nádrže k dosažení optimálního ohřevu a zamezení nevyrovnaného lokálního ohřevu asfaltu.
- -Palivo: topný olej nebo nafta
- -Termostat s digitálním ovládáním zajišťující automatické nastavení ohřevu dle nastavení oblsuhy (hořák se zapíná automaticky , aby udržoval nastavenou teplotu a sám se vypíná).
ZADNÍ VÝPUSŤ:
- -Umístěná v zadní části termokontejneru
- -Komforní hydraulické ovládání hradící desky poháněné hydromotorem
- -Přídavné nouzové otevírání hradící desky pomocí ručního hydraulického čerpadla
- -Hlavní skluz umístěný pod výpustí
- -Možnost roršíření o spodní otočné koryto pro zvýšení efektivity a comfort práce s litým asfaltem
OVLÁDÁNÍ:
- -Logicky a ergonomicky řešený ovládací panel s návádějícími piktogramy
- -Umístění ovladačů je řešeno tak, aby ulehčilo obsluze nastavení stroje a snížilo riziko udělání chyby
DALŠÍ VYLEPŠENÍ:
- -Ergonomicky optimální řebřík s protiskluzovou úpravou
- -Protiskluzová podlaha se sklopnou horní hrazdou - umožňuje bezpečnou kontrolu horního plnícího hrdla a celou horní část termokontejneru
- -Bezpečná spodní podesta s pevně montovaným zábradlím
- -Kryt motoru s protihlukovou isolací
MOŽNÉ VARIANTY TERMOKONTEJNERU:
- -Pevně namontován na chassis podvozku
- -Pevně namontován na rám taženého přívěsu
MOŽNÉ PODVOZKY:
- raktorový návěs (rychlost do 25 km/h), vzduchové brzdy (1 nebo 2-okruhové ), parabolické odpružení, 2 nápravy v přední točnou), tažné oko-čep, zadní osvětlení ,
- Přívěs pro nákladní vozidla , vzduchové brzdy, vzduchové odpružení, ABS systém, zadní podjezdová rampa, zadní osvětlení , registrace - homologace.
- Chassis nákladního vozidla, min. 3 nápravy, celková hmotnost 26 t (hmotnost kontejeru s plným objemem cca.13 t).
Celkové rozměry | |||||
Rozměry (délka x šířka x výška) | 4500 x 2500 x 2100 mm | ||||
Hmotnost termokontejneru bez rámu | 4650 kg | ||||
Objem nádrže | 4.400 litrů | ||||
Rozměr horního plnícího otvoru | 1.100 x 800 mm | ||||
Motor | |||||
Značka motoru | Perkins Diesel 44 HP (emisní norma StageV) nebo 34 HP | ||||
Typ motoru | 4-válcový a 3-válcový | ||||
Chlazení | Vodou | ||||
Startování | Elektricky | ||||
Izolace | Minerální vata s tloušťkou 60 ÷ 90 mm | ||||
Palivo | Topný olej nebo nafta | ||||
Ovládání | Logicky a ergonomicky řešený ovládací panel s navádějícími piktogramy |