JOURNEYMAN GLADIATOR UTV 625 / Terénní vozidla UVT / Čtyřkolky a UVT
![](upload/source/1484500565/uvodni.png)
JOURNEYMAN GLADIATOR UTV 625
od 289 990 CZK
_____________________________________________________________________________________________________________
je skvělou alternativou pro středně těžkou práci. Všechno na tomto stroji má svůj smysl, nic nebylo ponecháno náhodě. Síla, odolnost, pohodlí, ale i odvaha jsou dominantou, přičemž vše je nastaveno na každodenní práci v každém prostředí. A díky režimům řízení motoru je skutečně „smart“, kdy umí z pracovního nasazení automaticky přepnout na režim přemisťování.
Pracovní náklaďáček s jednoválcem zvládne hodně práce za rozumné peníze a hlavně s rozumnými provozními náklady. S příchodem nového motoru, který je už v prodeji na čtyřkolce, je tu i zcela nové UTV.
S motorem, který je mimochodem osazený variátorem CVTech z Kanady, je spojená novinka v podobě možnosti volby jízdních režimů mezi módy Eco a Sport. Samozřejmě nečekejte rozdíl desítek koní, ale přeci jen rozdíl v projevu tu je. Sport disponuje vyšším točivým momentem a ostřejším průběhem výkonu. Eco se naopak hodí na popojíždění okolo farmy, nebo po městě při čištění chodníků.
Kromě přepínače jízdních režimů je v kabině ještě nová palubní deska s inovovaným displejem, který přehledně zobrazuje všechny informace, co potřebujete. Na první pohled je naopak vidět nový design, který vychází ze současných trendů CFMOTO. Jsou tu nové LED světlomety vpředu i vzadu a ostřejší maska. Co naopak chybí, jsou pevné dveře. Ty nahrazují sítě, ale v rámci kategorie to není nic neobvyklého. Nově řešená je i střecha UTV, která má systém "okapů", které odvádí při dešti vodu správným směrem, a na jezdce, ani do kabiny neprší. Je tu pochopitelně i možnost osadit UTV kompletní střechou. I nová generace UTV je homologována pro dva jezdce, čemuž odpovídá i komfort kabiny. Díky absenci třetí sedačky je tu dost místa i pohodlí a nechybí ani odkládací schránky. Sedačka řidiče je navíc nově nastavitelná.
Kapacity | |||||
Benzinová nádrž | 35 litru | ||||
Délka | 2820 mm | ||||
Šířka | 1470 mm | ||||
Výška | 1950 mm | ||||
Rozvor | 1950 mm | ||||
Suchá hmotnost | 640 kg | ||||
Rozměry korby | 1300 x 870mm | ||||
Nosnost korby | 250 kg | ||||
Systém pohonu | |||||
Převodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) | ||||
Náhon kol | Kardanovými hřídeli | ||||
4x4 pohon | Odpojitelný | ||||
Přední pneu | 25×8-12 | ||||
Zadní pneu | 25×10-12 | ||||
Brzdový systém | |||||
Brzdy přední | Kotoučové hydraulické | ||||
Brzda zadní | Kotoučová hydraulická | ||||
Parkovací brzda | Ano | ||||
Odpružení | |||||
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena | ||||
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena | ||||
Motor | |||||
Typ motoru | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC | ||||
Objem motoru | 600 cm³ | ||||
Vrtání x zdvih | 91 mm x 89,2 mm | ||||
Startování | Elektrickým startérem |