Journeyman SMC Jumbo 850 V-twin EPS / Pracovní čtyřkolky / Čtyřkolky a UVT

Journeyman SMC Jumbo 850 V-twin EPS
SMC Jumbo 850 V-twin EPS
Stroj na radost! Ano, takto nejvýstižněji by se mohla nazývat nová osmsetpadesátka ze stáje SMC. Zapomeňte na vše, co jste o čtyřkolkách věděli. Tento stroj je prostě jiný! Explozivní výkon skvělého V-Twin motoru přenáší prostřednictvím variátoru s motorovou brzdou a vychytaných převodů na terén s tak neuvěřitelnou lehkostí, že vám už zbyde jen soustředit se na čistou radost z jízdy! K dokonalému zážitku vám nové Jumbo přibalilo fantasticky fungující posilovač řízení a prvotřídní ergonomii podvozku!
Popis modelu
Na počátku bylo slovo. Nebo lépe řečeno myšlenka a cíl. Vytvořit skvělou a po všech směrech dokonale vyváženou čtyřkolku. V pomyslném konstruktérském kalfasu se začaly vrstvit ty nejprogresívnější a nejmodernější ingredience.
Srdcem stroje je zcela nově navržený dvouválcový, vodou chlazený V-Twin motor spojený s perfektně fungujícím CVT variátorem japonské provenience. O plnění motoru se stará vstřikování americké firmy DELPHI. I přes velmi vysoký výkon 73 koní a krouticí moment 84 Nm se konstruktérům povedlo motor maximálně zmenšit a odlehčit, což dále přispívá k vysoké dynamice stroje.
Základem podvozku je zesílený moderní prostorový rám s plně nezávislým zavěšením všech kol, který se tak skvěle osvědčil u sportovních i pracovních modelů značky. Díky vyzrálému odpružení, mimořádné světlé výšce, ale zejména naprosto dokonale fungujícímu progresivnímu posilovači řízení, nabízí stroj fantasticky lehké ovládání v každém jízdním režimu včetně plného 4x4. Prostorná palivová nádrž, inteligentní design a prvotřídní ergonomie jsou dalšími trumfy této vynikající taiwanské čtyřkolky, které z každé jízdy dělají nezapomenutelný zážitek!
Ale i tak úžasný výkon stroje je občas nutné přibrzdit a k tomu slouží plně hydraulické brzdy a perfektně fungující motorová brzda. O příkladnou trakci se starají špičkové pneu Maxxis Bighorn. K celkovému pohodlí jezdce i spolujezdce dále přispívá široké dvoustupňové sedlo a velkorysý prostor nášlapů, což je neklamným znakem této prodloužené varianty podvozku.
V základní ceně naleznete prakticky vše, co k dokonalému stroji má patřit. Od el. přepínatelného pohonu 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silného navijáku, homologovaného tažného zařízení s el. zásuvkou, praktických ocelových nosičů, LED denního svícení, řady prostorných schránek, multifukčního displeje, atraktivních 12" ALU kol, víceplátnových pneumatik až třeba po uzamykatelné víčko nádrže.
- Vysoce výkonný moderní dvouválcový V-twin motor s CVT z Taiwanu
- Americké vstřikováni Delphi
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Fantastická ovladatelnost i při sepnutém 4x4
- Posilovač řízení EPS v základní výbavě
- Mimořádná světlá výška
- Nadstandardně objemná nádrž 23,5 l
- Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 12” 6-plátnové pneumatiky Maxxis Bighorn 2
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Komfortní čtyřkolka i pro dva jezdce
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou (volitelně)
- Přední i zadní masivní nosiče
- Absolutní vítěz nejtěžších závodů v královské kategorii Quad 4x4 Offroad Maraton 2012
Kapacity | |||||
Benzinová nádrž | 23,5 litru | ||||
Délka | 2315 mm | ||||
Šířka | 1216 mm | ||||
Výška | 1300 mm | ||||
Rozvor | 1482 mm | ||||
Suchá hmotnost | 364 kg | ||||
Systém pohonu | |||||
Převodovka | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) | ||||
Náhon kol | Kardanovými hřídeli | ||||
4x4 pohon | Odpojitelný | ||||
Rychlosti | Vpřed, vzad a terénní redukce | ||||
Přední pneu | 25x8-12" Maxxis Bighorn 2 | ||||
Zadní pneu | 25x10-12 Maxxis Bighorn 2 | ||||
Brzdový systém | |||||
Brzda přední | Kotoučová hydraulická | ||||
Brzda zadní | Kotoučová hydraulická | ||||
Parkovací brzda | Ano | ||||
Odpružení | |||||
Přední | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena | ||||
Zadní | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena | ||||
Motor | |||||
Typ motoru | 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC | ||||
Objem motoru | 818 cm3 | ||||
Výkon motoru | 73 HP | ||||
Točivý moment | 84 Nm | ||||
Vrtání x zdvih | 92 mm x 61,5 mm | ||||
Plnění motoru | EFI Delphi (USA) | ||||
Startování | Elektrickým startérem | ||||
Chlazení motoru | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem | ||||
Mazání | S mokrou skříní | ||||
Zapalování | C.D.I. elektronické | ||||
Palivo | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |