Journeyman Gladiator X8 V-twin DeLuxe EPS FACELIFT - Legenda se loučí - sleva 27.000,- !!! / Pracovní čtyřkolky / Čtyřkolky a UVT

Journeyman Gladiator X8 V-twin DeLuxe EPS FACELIFT - Legenda se loučí - sleva 27.000,- !!!
Gladiator X8 V-twin DeLuxe EPS FACELIFT
Nový design bestselleru!
Bestseller v modernizovaném kabátě! Nejprodávanější, nejsilnější, největší ...a spousta dalších „Nej“ patří dlouholeté jedničce v kategorii velkých dvouválců. Klíčem úspěchu je bezesporu vysoce spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy. Nyní je TOP verze DeLuxe atraktivně zmodernizována a doplněna mj. vynikající LED osvětlení.
Cena obsahuje: 14" ALU kola, 6ti plátnové pneu, homologované tažné zařízení, nitrogenové stavitelné tlumiče, kovaná duralová ramena a duralové kryty ramen, plastový cargoboxík za sedačku, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní ocelový nosič. 3 roky záruka!
Příplatková výbava
Elektrický posilovač řízení (EPS) pro všechny verze: +15.000,- (SK +550,- EUR)
Sedadlo s opěradlem a madla spolujezdce: 1.500,-
Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)
Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy
Ceny uveden
Popis modelu Gladiator X8 EPS Facelift
Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.
Čtyřkolka Gladiator X8 V-Twin EPS - špičková, výkonná a lehce ovladatelná čtyřkolka – s brutální sílou, nadstandardní tříletou zárukou a tradicí jména Gladiator je X8 jasnou volbou!
Gladiator X8 je doslova nabitý bohatou základní výbavou, která obsahuje vysoce kvalitní ultra odolné 14“ pneumatiky Abuzz s agresivním vzorem obuté do luxusních 14“ ALU kol, silný 3000 lbs naviják, homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, masivní přední a zadní nosiče, přehledný barevný LCD displej, luxusní ochranné blástry na řídítka. Hlavní novinkou facelift verze je špičkové přední LED osvětlení.
- 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám
- Extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do “V”
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Vstřikováni Delphi
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Vynikající nitrogenové tlumiče s možností komfortního nastavení tuhosti a odskoku
- Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
- Ultra odolné 14” 6-plátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Kovaná duralová ramena
- Duralové kryty ramen a navijáku
- Modulární systém sedaček Multicargo
- Přední i zadní masivní nosiče
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
- Špičkové přední LED osvětlení
Kapacity | |
Benzinová nádrž | 23 litru |
Olej motorový | 3,5 litru |
Délka | 2320 mm |
Šířka | 1180 mm |
Výška | 1360 mm |
Rozvor (standard/prodloužený) | 1480 mm |
Suchá hmotnost | 387 kg |
Systém pohonu | |
Převodovka | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol | Kardanovými hřídeli |
4x4 pohon | Odpojitelný |
Přední pneu | 26x9-14 |
Zadní pneu | 26x11-14 |
Brzdový systém | |
Brzdy přední | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda | Ano |
Odpružení | |
Přední (standard verze) | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Přední (deluxe verze) | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
Zadní (standard verze) | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní (deluxe verze) | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
Motor | |
Typ motoru | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru | 14,8 kW / 5600 ot. |
Výkon motoru (off-road úprava) | 46 kW(63k)/6700 ot./min. |
Točivý moment (off-road úprava) | 72 Nm/6000 ot./min |
Vrtání x zdvih | 91 mm x 61,5 mm |
Objem motoru | 800 cm3 |
Startování | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání | S mokrou skříní |
Plnění motoru | Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA) |
Zapalování | ECU Delphi |
Palivo | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |