JOURNEYMAN GLADIATOR X520 / Pracovní čtyřkolky / Čtyřkolky a UVT

JOURNEYMAN GLADIATOR X520
od 155 990 CZK
_____________________________________________________________________________________________________________
Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm v kombinaci s bezespojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou diferenciálů* a řadu moderních prvků a vychytávek, zcela ojedinělých v této kategorii. Model 520 se jasně a logicky řadí po bok ostatních profesionálních pracovních strojů Gladiator a definitivně doplňuje řadu pracovních Gladiatorů nové generace "X". Tímto modelem CFMOTO ukazuje nový trend ve výrobě a technologii modelů generace "X". Volitelná výbava posilovače řízení a výběr z krátké či prodloužené verze, jen podtrhuje péči, kterou výrobce věnoval konstrukci tohoto modelu.
- Silný moderní výkonný 500 ccm motor s vysokým kroutícím momentem, bez rozběhové spojky
- Variator CVTECH - Made in Canada - s motorovou brzdou
- EPS - posilovač řízení (volitelně)
- Vstřikování Bosch (Made in Germany)
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Zadní diferenciál s elektrickou uzávěrkou* (EU5)
- Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
- Atraktivní a praktické 12 “duralové disky kol
- Vysoce odolné víceplátnové 25" pneumatiky CST
- Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Odolný a praktický systém nosičů (přední i zadní)
- Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)
Kapacity | |||||
Benzinová nádrž | 17 litrů | ||||
Délka (standard/prodoužený) | 2115 / 2315 mm | ||||
Šířka | 1100 mm | ||||
Výška(standard/prodloužený) | 1190 / 1390 mm | ||||
Rozvor (standard/prodloužený) | 1265 / 1465 mm | ||||
Suchá hmotnost (standard/prodloužený) | 336 / 350 kg | ||||
Systém pohonu | |||||
Převodovka | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) | ||||
Náhon kol | Kardanovými hřídeli | ||||
Přední pneu | 25×8-12 / 24×8-12 | ||||
Zadní pneu | 25×10-12 / 24×10-12 | ||||
Brzdový systém | |||||
Brzda přední | Kotoučové hydraulické | ||||
Brzda zadní | Kotoučové hydraulické | ||||
Parkovací brzda | Ano | ||||
Odpružení | |||||
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | ||||
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | ||||
Přední pneu | 25×8-12 | ||||
Zadní pneu | 25×10-12 | ||||
Motor | |||||
Typ motoru | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC | ||||
Objem motoru | 400 cm³ | ||||
Vrtání x zdvih | 91 mm x 61,5 mm | ||||
Odpružení | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | ||||
Startování | elektrickým startérem | ||||
Chlazení | kapalinou a nezávislým olejovým okruhem | ||||
Mazání | s mokrou skříní | ||||
Zapalování | ECU Bosch |