JOURNEYMAN GLADIATOR X110 / Pracovní čtyřkolky / Čtyřkolky a UVT

JOURNEYMAN GLADIATOR X110
od 47 990 CZK
_____________________________________________________________________________________________________________
Gladiator X110 potěší nejen juniory, ale i rodiče. Zatímco junior dostane v sedle tohoto skvělého sportovního nářadí řádnou porci zábavy a štěstí, rodiče budou zářit spokojeností nad tím, že o bezpečnost jejich dětí se stará spousta precizně propracované techniky, která je na trhu ve více aspektech jedinečná.
Motor
Motor s výkonem 4,7 HP používá elektronické vstřikování paliva. Odezva na páčku plynu je lineární, což pro jezdce vytváří nejen ladnou dynamiku jízdy, ale přispívá i k přesnému ovládání stroje v extrémních situacích.
Bezpečnost nadevše
Bezpečnostní trhačka je jen jedním z bezpečnostních prvků stroje. Osvědčený magnetický mechanismus zastaví chod motoru, pokud je jezdec mimo stroj.
Omezovač plynu
Ne každý junior je okamžitě připraven sednout za řídítka X110. Pokud je jezdec ve stádiu výuky jízdy, přesněji je začátečník, tak právě v tomto stádiu lze nastavit rozsah plynové páčky a tím samozřejmě snížit maximální rychlost.
Aplikace
CFMOTO YOUTH
Aplikace CFMOTO YOUTH zásadním způsobem rozšiřuje bezpečnost provozu X110.
Pomocí této aplikace dokáže osoba, která má dozor nad juniorem, na dálku monitorovat jízdu stroje. Aplikace umožňuje: Geofence – virtuální rádius hranice ježdění o max. vzdáleností 400 m od dozoru. Pokud jezdec hranice překročí, APP na to upozorní výstrahou a sníží rychlost vozidla. Vše je nastavitelné přes APP.
Displej
s konektivitou
3,5“ LCD displej zobrazuje nejen pozici řadící páky, ale i konektivitu s aplikací CFMOTO YOUTH.
LED světla
Jeden z nejdůležitějších prvků bezpečnosti je být dobře viděn. LED denní svícení vpředu i vzadu, kde zadní LED je doplněno o výrazné brzdové světlo. I když tento stroj nepatří na pozemní komunikace, v poli juniorských závodníků je tento prvek důležitý. Exkluzivní vychytávkou je svítící logo CFMOTO.
Odlehčený sportovní design
To, že je juniorská, neznamená, že nenese některé atributy dospělé čtyřkolky a pokud hledáte designovou příbuznost, najdete ji ve sportovní bugině Z1000 Sport, a to v přední části kapoty.
Nízké těžiště
Motor je v rámu uložen zcela vespodu, přičemž společně se skoro vodorovnou pozicí hlavy těžiště stroje tlačí co nejníže. Stroj je tak stabilnější jak v ostrých zatáčkách, tak v kritických nájezdech na nerovnosti.
Kapacity | |||||
Benzinová nádrž | 6,7 litrů | ||||
Délka | 1 490 mm | ||||
Šířka | 950 mm | ||||
Výška | 925 mm | ||||
Rozvor | 1 020 mm | ||||
Suchá hmotnost | 125 kg | ||||
Systém pohonu | |||||
Převodovka | Automatická / převody F/R/N (vpřed / zpětný chod /neutrál) | ||||
Přední pneu | 19×6-10 (155/75-10) | ||||
Zadní pneu | 18×8-8 (225/55-8) | ||||
Brzdový systém | |||||
Brzda přední | 3 x kotoučové (2 x P, 1 x Z), hydraulické | ||||
Brzda zadní | 3 x kotoučové (2 x P, 1 x Z), hydraulické | ||||
Motor | |||||
Typ motoru | 4-taktní, jednoválec, SOHC | ||||
Výkon motoru | 4,7 HP | ||||
Objem motoru | 110 cm³ | ||||
Vrtání x zdvih | 52,4 mm x 49,5 mm | ||||
Odpružení | Nezávislé dvojitá A-ramena / Mono-shock, seřiditelné | ||||
Startování | Elektrické |