JOURNEYMAN GLADIATOR X1000 V-twin EPS - A hry můžou začít !!! / Pracovní čtyřkolky / Čtyřkolky a UVT
JOURNEYMAN GLADIATOR X1000 V-twin EPS - A hry můžou začít !!!
od 289 990 CZK
_____________________________________________________________________________________________________________
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!
Benzinová nádrž | 30 litru | ||||
Olej motorový | 3,5 litru | ||||
Délka | 2320 mm | ||||
Šířka | 1250 mm | ||||
Výška | 1420 mm | ||||
Rozvor (standard/prodloužený) | 1480 mm | ||||
Suchá hmotnost | 430 kg | ||||
Systém pohonu | |||||
Převodovka | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) | ||||
Náhon kol | Kardanovými hřídeli | ||||
4x4 pohon | Odpojitelný | ||||
Přední pneu | 27x9-14 | ||||
Zadní pneu | 27x11-14 | ||||
Brzdový systém | |||||
Brzdy přední | Kotoučové hydraulické | ||||
Brzda zadní | Kotoučová hydraulická | ||||
Parkovací brzda | Ano | ||||
Odpružení | |||||
Přední | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena | ||||
Zadní | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Vlečná ocelová ramena | ||||
Motor | |||||
Typ motoru | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC | ||||
Výkon motoru (off-road úprava) | 85 HP (63,4kW)/ 7800 ot. | ||||
Točivý moment (off-road úprava) | 79 Nm/5500 ot./min | ||||
Vrtání x zdvih | 91 mm x 61,5 mm | ||||
Objem motoru | 963 cm3 | ||||
Startování | Elektrickým startérem | ||||
Chlazení motoru | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem | ||||
Mazání | S mokrou skříní |